طعم شیرین حضور
شده ام پیک باد صبا، سه شب تهران، یک شب رشت و حالا چالوس و شبهای بعدی احتمالا مشهد یا بازگشتبهتهران! انگار مکلف شده ام آنچه در تهران شنیدم و دیدم و گفتم و لمس کردم، آن طعم شیرین حضور در نبرد مقدس و آن مقاومت عزیز را، شهر به شهر مستقیم و نامستقیم برسانم. […]

شده ام پیک باد صبا،
سه شب تهران، یک شب رشت و حالا چالوس و شبهای بعدی احتمالا مشهد یا بازگشتبهتهران!
انگار مکلف شده ام آنچه در تهران شنیدم و دیدم و گفتم و لمس کردم، آن طعم شیرین حضور در نبرد مقدس و آن مقاومت عزیز را، شهر به شهر مستقیم و نامستقیم برسانم. که چه مبارک است استقامت زیر سایه ی بمبافکن و پهبادها. چه مبارک است طعم فریاد الله اکبر زیر ضربات دشمن. چه مبارک است این جهاد که حالا سهم ما کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوانِ این سرزمین شده است..
روایت کنم و تجمعاتشهرهای دیگر را ببینم و بیشتر بفهمم که چه ارزشمندند این امت. این امت که ایمان در دلهایشان در خروش است، شجاعت در قدمهایشان سرازیر، لطافت با دوستان و خصم بر دشمن در رفتارشان متمرکز، الله اکبر و مرگبرآمریکا بر لبهایشان حکشده.. انگار بار دیگر به تداعی آن آیهی سیام بقره رسیدهایم.
وَ اِذْ قالَ رَبُّکَ لِلْمَلائِکَةِ اِنِّی جاعِلٌ فِی الْاَرْضِ خَلیفَةً قالُوا اَ تَجْعَلُ فیها مَنْ یُفْسِدُ فیها وَ یَسْفِکُ الدِّماءَ وَ نَحْنُ نُسَبِّحُ بِحَمْدِکَ وَ نُقَدِّسُ لَکَ قالَ اِنِّی اَعْلَمُ ما لا تَعْلَمُون..
آنجایی که انگار خدا به فرشتگانش میگوید: به ازای تمام آن خون ریز ها و قاتلین و بیرحمان، امتی هستند که باید ببینیدشان! وایستید. خواهید دید. من چیزی را میدانم و میبینم که شما هنوز ندیدهاید..
اینماجرا ادامه دارد. چون دشمن برایمان برنامه ها دارد! سنگر را حالا حالاها رها نخواهیم نکرد.
روایتگر : فاطمه سهیلنقشی
منبع سایت دختران حاج قاسم
این مطلب بدون برچسب می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید