آخرین مطالب

طعم شیرین حضور

شده‌ ام پیک‌ باد صبا، سه شب تهران، یک شب رشت و حالا چالوس و شب‌های بعدی احتمالا مشهد یا بازگشت‌‌به‌تهران! انگار مکلف شده ام آنچه در تهران شنیدم و دیدم و گفتم و لمس‌ کردم، آن طعم شیرین حضور در نبرد مقدس و آن مقاومت عزیز را، شهر به شهر مستقیم و نامستقیم برسانم‌. […]

اشتراک گذاری
16 اسفند 1404
کد مطلب : 10637

شده‌ ام پیک‌ باد صبا،
سه شب تهران، یک شب رشت و حالا چالوس و شب‌های بعدی احتمالا مشهد یا بازگشت‌‌به‌تهران!

انگار مکلف شده ام آنچه در تهران شنیدم و دیدم و گفتم و لمس‌ کردم، آن طعم شیرین حضور در نبرد مقدس و آن مقاومت عزیز را، شهر به شهر مستقیم و نامستقیم برسانم‌. که چه مبارک است استقامت زیر سایه ی بمب‌افکن و پهبادها.‌ چه مبارک است طعم فریاد الله‌ اکبر زیر ضربات دشمن. چه مبارک است این جهاد که حالا سهم ما کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوانِ این سرزمین شده است..
روایت کنم و تجمعات‌شهرهای دیگر را ببینم و بیشتر بفهمم که چه ارزشمندند این امت. این امت که ایمان در دل‌هایشان در خروش است، شجاعت در قدم‌هایشان سرازیر، لطافت با دوستان و خصم بر دشمن در رفتارشان متمرکز، الله اکبر و مرگ‌برآمریکا بر لب‌هایشان حک‌شده.. انگار بار دیگر به تداعی آن‌ آیه‌ی سی‌ام بقره رسیده‌ایم.
وَ اِذْ قالَ رَبُّکَ لِلْمَلائِکَةِ اِنِّی جاعِلٌ‌ فِی‌ الْاَرْضِ‌ خَلیفَةً قالُوا اَ تَجْعَلُ فیها مَنْ یُفْسِدُ فیها وَ یَسْفِکُ الدِّماءَ وَ نَحْنُ نُسَبِّحُ بِحَمْدِکَ وَ نُقَدِّسُ لَکَ قالَ اِنِّی اَعْلَمُ ما لا تَعْلَمُون..
آنجایی که انگار خدا به فرشتگانش میگوید: به ازای تمام آن‌ خون ریز ها و قاتلین و بی‌رحمان، امتی هستند که باید ببینیدشان‌! وایستید. خواهید دید. من چیزی را می‌دانم و میبینم‌ که شما هنوز ندیده‌اید..

این‌ماجرا ادامه دارد. چون دشمن برایمان‌ برنامه‌ ها دارد! سنگر را حالا حالا‌ها رها نخواهیم‌ نکرد.

روایتگر : فاطمه‌ سهیل‌نقشی

منبع سایت دختران حاج قاسم

به این صفحه امتیاز دهید!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *